RAINY BLUE

日曜日, 6月 07, 2009

又一個煲...


唔好話阿二被大東迷到癲癲地,我都係o個套"宅"劇o既受害者呀!
以前已經試過幾次,掛住睇劇或上網而唔記得o係廚房煲緊o野,搞到煲"lung"晒。最近一次係上個月,炆牛腩炆到全煲黑晒,連個三百幾蚊o既孖人牌鋼煲都要掉埋。我同自己講話以後唔再犯o架喇。
星期六開完喪食團茶會,去惠康買冬瓜&雞返歸煲湯。一切搞掂煲落湯,諗住入電腦房睇一陣"宅"劇先煮飯。(因為老公o係廳度睇NBA)就係咁..睇o下睇o下..咦咦咦...一陣香味(其實係lung味)傳來,大鑊!望o下個鐘,原來已經睇o左兩個鐘喇!立即衝入廚房..打開煲蓋..只見裝住隻雞個煲湯袋黑o左,o的冬瓜都黑埋,水梗係乾晒啦。無喇,無喇。諗住有雞湯飲o個兩位,唔好意思囉,罐頭粟米湯頂住先得唔得。
大東,都是你有份害的囉!有相為証。

12 Comments:

  • At 1:53 午前, Blogger 阿二 said…

    哈,奶奶,你都系甘啊,
    其实,我前两日煲梗爱宅时都....煲干左煮面既水,好采我及时闻到味,否则都系...要再買个褒番来了!!!

    我中毒太深了拉....
    你点啊,奶奶??

     
  • At 1:06 午後, Blogger Gloria said…

    Send張debit note比飛輪海啦,哇哈哈。

     
  • At 10:29 午後, Blogger Christina said…

    我唔係中"東"毒,佢太嫩喇!阿二就危險o的,哈哈..
    好,飛輪海欠我一個煲!

     
  • At 12:12 午前, Blogger Connie said…

    套"宅"....too dangerous....self control....self control....don't start...don't start....

     
  • At 12:15 午前, Blogger Gloria said…

    都係12集,好快過咋,開啦;個故事頗sweet。

     
  • At 12:49 午前, Blogger Christina said…

    Connie, 我諗大東都唔會迷到你o架,RAIN & LMH 好o的!

     
  • At 1:04 午前, Blogger Connie said…

    Haha! Two idols are already more than I can handle..can't imagine if I have 3....will sure die. Jeffrey will say I am "mo leung sum" again....

     
  • At 10:13 午前, Blogger 阿二 said…

    唔使怕,CONNIE,
    我觉得大東唔会系你杯茶咯;
    我中意D仔淫邪样,
    你通常都好正气下,哈哈。。。
    所以你完全唔使擔心啦。

     
  • At 11:06 午後, Blogger Connie said…

    Maybe you are right. I usually like the "sweet and cute" type. ^_^

     
  • At 11:40 午後, Blogger Christina said…

    Connie中意肥豬仔,大東太瘦喇!

     
  • At 11:41 午後, Blogger Gloria said…

    但,李民浩都頗瘦喎,一個唔該瘦過大東添。

     
  • At 12:13 午前, Blogger Connie said…

    That's why Rain is still my no.1 ah!

     

コメントを投稿

<< Home